Sint-Sjnoelsabdij van Egmont
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sint-Sjnoelsabdij van Egmont

De Cisterciënzer Abdij van de Heilige Sjnoel te Egmont
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst van vader Sonho

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sonho

Sonho


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 16-03-09

Aankomst van vader Sonho Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst van vader Sonho   Aankomst van vader Sonho Icon_minitimema maa 16, 2009 11:15 am

Vader Sonho, komt na een aangename reis aan te Egmond. Hij was zojuist op bezoek geweest bij zijn neef Ghislenus, de graaf van Egmond, en wilde nu met eigen ogen wel eens de in aanbouw zijnde abdij gaan bekijken. Hij klopte op de poort en wachtte geduldig af.

Klop klop
Terug naar boven Ga naar beneden
Portier Godfried




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 09-03-09

Aankomst van vader Sonho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van vader Sonho   Aankomst van vader Sonho Icon_minitimema maa 16, 2009 7:44 pm

Gegroet, eerwaarde heer. Ik ben Godfried Mondrianus, en ik leid de bouw van deze abdij. Ik vermoed dat u gereageerd heeft op de oproep van mijn broer, Raboude. Mag ik uw naam weten en de reden van uw komst?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://egmont.actieforum.com
Sonho

Sonho


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 16-03-09

Aankomst van vader Sonho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van vader Sonho   Aankomst van vader Sonho Icon_minitimema maa 16, 2009 9:11 pm

Ik dank u voor uw ontvangst, heer Godfried.
Mijn naam is Snho de Ligne Carvalho Guimarães, priester te Leiden, Vicaris Generaal van het Aartsbisdom Keulen en Hochmeister der Teutoonse Orde, en tevens de neef van onze gravin, maar dat terzijde.

Ik ben hier inderdaad naar aanleiding van een gesprek met u broer, zoals u zelf al zegt.

Aangezien deze abdij gebouwd wordt op het landgoed van mijn waarde neef Graaf Ghislenus, was ik nebeiuwd of ik wellicht ergens mee kon helpen.


Sonho haalde even diep adem, want het was weer een lamge riedel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Portier Godfried




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 09-03-09

Aankomst van vader Sonho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van vader Sonho   Aankomst van vader Sonho Icon_minitimewo maa 18, 2009 12:52 am

Godfried lachte breed.

Elke helpende hand is welkom, Vader Sonho! Maar ik zie dat u moe bent. Zal ik een van de gastenverblijf voor u inrichten zodat u op adem kunt komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://egmont.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Aankomst van vader Sonho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst van vader Sonho   Aankomst van vader Sonho Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst van vader Sonho
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst van Say911
» Op zoek naar Vader
» Aankomst Guy
» aankomst Spinata
» Aankomst Juck

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sint-Sjnoelsabdij van Egmont :: Poort van de Egmontse Abdij :: Poort-
Ga naar: