Sint-Sjnoelsabdij van Egmont
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sint-Sjnoelsabdij van Egmont

De Cisterciënzer Abdij van de Heilige Sjnoel te Egmont
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Feestelijk nieuws

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pippa

Pippa


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 08-04-09
Woonplaats : Rotterdam

Feestelijk nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Feestelijk nieuws   Feestelijk nieuws Icon_minitimedi aug 04, 2009 3:41 pm

Als de Vespers afgelopen zijn en iedereen aanstalten neemt om weer aan het werk te gaan schraapt Pippa haar keel om zo de aandacht van een ieder te krijgen.

Lieve zusters en broeders, mag ik even uw aandacht? Ik heb namelijk nieuws wat ik graag met u allen wil delen. Raboude en ik gaan trouwen! Op 15 augustus willen wij de zegen vragen over onze verbintenis, Vader Sonho zal voorgaan in de dienst.

Ze houdt even stil en kijkt met een lichte blos naar Raboude voor ze verder gaat.

Raboude en ik zouden het zeer op prijs stellen als u vanuit de abdij ook een stukje in de dienst zou willen vullen. We laten het geheel aan u over in welke vorm dat zal zijn.

U bent natuurlijk allen zeer welkom om bij de dienst aanwezig te zijn.


Nadat ze uitgesproken is, knikt ze even en loopt snel naar de infirmerie waar ze weer hard aan het werk gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
valeries

valeries


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geneve rp/ Akranes irl

Feestelijk nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestelijk nieuws   Feestelijk nieuws Icon_minitimevr dec 04, 2009 10:29 pm

þú veist, þetta er fyrsta degi á hátíð Íslensku jól okkur? það var fyndið

vertaling eindelijk Ik hoop dat u weet dat het ook de eerste dag van het feest van Yule jól ons? It's funny
Terug naar boven Ga naar beneden
Sonho

Sonho


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 16-03-09

Feestelijk nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestelijk nieuws   Feestelijk nieuws Icon_minitimema dec 21, 2009 12:40 pm

Frábert,
Bless.
santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feestelijk nieuws Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestelijk nieuws   Feestelijk nieuws Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feestelijk nieuws
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sint-Sjnoelsabdij van Egmont :: Abdij van Egmont :: Sint-Pauloskerk-
Ga naar: