Sint-Sjnoelsabdij van Egmont
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sint-Sjnoelsabdij van Egmont

De Cisterciënzer Abdij van de Heilige Sjnoel te Egmont
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [OOC] Lees even!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Portier Godfried




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 09-03-09

[OOC] Lees even! Empty
BerichtOnderwerp: [OOC] Lees even!   [OOC] Lees even! Icon_minitimezo maa 22, 2009 5:34 pm

Ik geef eerlijk toe dat ik niet alles had uitgedacht toen ik aan dit forum begon. Ik heb een aantal ideeën, maar er ontbreekt nog veel om van een echte abdij te spreken en ik ben me daar echt wel van bewust.

Alle voorstellen, opmerkingen en vragen die op enige manier te maken hebben met het forum mag je hier doen. Ik stel elk voorstel heel hard op prijs, samen kunnen we hier iets moois van maken!

Groetjes

Godfried/Raboude
Terug naar boven Ga naar beneden
https://egmont.actieforum.com
Juck




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 09-04-09
Woonplaats : Heusden

[OOC] Lees even! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Lees even!   [OOC] Lees even! Icon_minitimedo apr 09, 2009 10:39 pm

Is er al een soort logo voor de orde? Of heeft een kloosterorde dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Portier Godfried




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 09-03-09

[OOC] Lees even! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Lees even!   [OOC] Lees even! Icon_minitimevr apr 10, 2009 9:02 am

Wij hebben inderdaad nog geen logo, maar ik vraag me inderdaad ook af of een kloosterorde dit nodig heeft. Misschien iets kleins dat leden in hun onderschrift kunnen zetten, of als avatar gebruiken indien ze dit wensen, met de naam van de abdij?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://egmont.actieforum.com
Ghislenus




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 17-03-09

[OOC] Lees even! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Lees even!   [OOC] Lees even! Icon_minitimevr apr 10, 2009 11:25 am

Een wapenschild, kijk maar eens bij de Abdij van Cîteaux, zij hebben een wapenschild. Dit kan het best aangevraagd worden aan de Kerkelijke Herauderie te Rome, zodra we een orde hebben natuurlijk. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[OOC] Lees even! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OOC] Lees even!   [OOC] Lees even! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OOC] Lees even!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sint-Sjnoelsabdij van Egmont :: Poort van de Egmontse Abdij :: Portierswoning-
Ga naar: